כיצד ליצור אינטימיות רגשית עם הפרטנר שלך

כולנו חולמים על זוגיות לאורך השנים ובדרך כלל כאשר היא מגיעה זה מרגיש נפלא. אנחנו בטוחים שמצאנו את אהבת חיינו וכי המזל האיר לנו פנים, אך עד מהרה מסתבר שהצד הכימי של הדברים נגמר, ההתאהבות חולפת ואנחנו פוגשים פנים אל פנים את המציאות.

זה גם בדרך כלל השלב שבו לא מעט אנשים מחליטים להיפרד כי במציאות הזוגיות שונה ממה שדמיינו אותה. עם זאת, זה יכול להיות גם השלב שבו אנחנו משקיעים יותר ביצירת אינטימיות רגשית עם הפרטנר, כי בסופו של דבר האינטימיות הרגשית זה מה שמחזיק את הזוגיות והופך אותה לעמוקה יותר עם השנים. נשאלת השאלה איך עושים את זה, כי העובדות בשטח מוכיחות שלא לכולנו זה בא בקלות. לכן בהחלט אפשר להבין אתכם אם גם אתם תוהים כיצד ניתן יהיה לעשות זאת, וחשוב לדעת שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת.

בואו ללמוד את מה שלא בא לכם טבעי

חשבתם לרגע שיצירת אינטימיות רגשית זה עניין של מה בכך או שזה משהו שחייב לקרות רק בצורה טבעית? אם כך, אתם בוודאי רואים לבד שלא תמיד זה פשוט. לעיתים כאשר אנחנו מנסים לדבר עם בן הזוג וליצור עימו אינטימיות רגשית הוא מרגיש מאוים והתוצאה בשטח היא ההפך הגמור מאינטימיות. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בכיוון הנכון וכי אכן אתם נלחמים על הזוגיות שלכם, אני מזמינה אתכם לפנות אלי עוד היום ולהתחיל לצעוד בדרך אל זוגיות מאושרת יותר. אינטימיות רגשית נוצרת על ידי:

– פתיחות של שני הצדדים
– יצירת הרגל לדבר
– שיתוף ודוגמא אישית
פנו אלי עוד היום ותנו לי לעזור לכם בתהליך המיוחד הזה כי קשר זוגי שיש בו אינטימיות רגשית הוא קשר הרבה יותר מוצלח.

כיצד ליצור אינטימיות רגשית עם הפרטנר שלך

לפרטים נוספים התקשרו אלי