הקשר בין הערכה עצמית לזוגיות טובה

מכירים את המשפטים שאומרים שכאשר אנחנו אוהבים את עצמנו קל לנו יותר לאהוב אחרים? אם כך, כדאי שתפנימו עוד היום: זה אמיתי וכך זה עובד במציאות.

 האמת היא שההיגיון של הדברים הוא די פשוט ואתם יכולים לראות זאת אפילו בחיי היום יום שלכם. כאשר אתם קמים עם חיוך ויוצאים מהבית במצב רוח טוב העולם מגיב בהתאם וקורים לכם דברים טובים. לעומת זאת, כאשר אתם יוצאים עם ״פרצוף חמוץ״ אלא גם האנרגיות שחוזרות אליכם מאחרים. זה בדיוק גם מה שקורה בזוגיות שלכם, ולכן ההערכה העצמית שלכם חשובה כל כך. כאשר אנחנו מעריכים את עצמנו אנחנו:

– שמחים ובטוחים יותר
– יכולים לתת כוח לבן הזוג
– יכולים להיות בני זוג טובים יותר
– ויכולים לשמוח בחלקנו בצורה שלמה יותר
לכן, אם אתם מרגישים שאתם לא מעריכים את עצמכם לאחרונה וכי לא טוב לכם, ההמלצה שלי תהייה לעצור ולהשקיע בנקודה הזאת כי זה משפיע על הזוגיות שלכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

אפשר לשפר את ההערכה העצמית שלנו
אתם רגילים לזלזל בעצמכם? לדבר אל עצמכם לא יפה ולהיות השופטים הכי חמורים של עצמכם? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד כי הרבה מאוד אנשים נוהגים לעשות זאת. חשוב להבין שלא תמיד להיות קשוח עם עצמנו זה באמת מה שיגרום לנו להתקדם ולהגיע הזמן שתתחילו לראות את התכונות הטובות שלכם. אומנם לא מדובר על עניין שיכול לקרות ביום אחד וזה בהחלט תהליך, אך החדשות הטובות הן שאם תתמידו תוכלו להצליח בתהליך הזה, ובגדול!

הקשר בין הערכה עצמית לזוגיות טובה

לפרטים נוספים התקשרו אלי